Česká a slovenská asociace pro speciální potraviny chce společně s Radou pro reklamu minimalizovat neetickou reklamu na doplňky stravy.
Od letošního dubna se novým členem Rady pro reklamu stala Česká a slovenská asociace pro speciální potraviny (ČASP). Ta reprezentuje výrobce a distributory doplňků stravy, a jejím hlavním cílem je aktivně se podílet na utváření přiměřeného a vyváženého legislativního rámce pro produkty podporující zdraví.
„Spojuje nás úsilí minimalizovat neetickou reklamu zaměřenou na spotřebitele, kteří jsou při hledání alternativ léčby nebo péče o své zdraví mimořádně zranitelní,“ uvedl Marek Hlavica, ředitel Rady pro reklamu.
ČASP se pro vstup rozhodla i proto, aby mohla pro své členy pravidelně získávat informace z oblasti reklamy. „Členové se zavazují dodržovat vlastní etický kodex pro prodej a marketing, který jde nad rámec platné legislativy ČR a SR. Věřím proto, že jim naše členství v Radě pro reklamu přinese užitek a pro spotřebitele bude také jistou garancí, že členové ČASP postupují dle zákona, jak při výrobě doplňků stravy, tak u jejich propagace,“ dodal Bohumil Hlavatý, předseda etické komise České a slovenské asociace pro speciální potraviny.
Zdroj: www.mam.cz